Followers

May 9, 2011

Emak

semalam hari ibu..
aku wish pepagi lagi..berjemaah dengan kakak aku @ umi isha...aku jarang sambut hari ibu neh...serius...kadang-kadang tak wish pon..sebab bagi aku, hari ibu hari-hari....kejam kan dapat anak macam aku neh...tapi mak aku tak kesah pon..

apetah lagi nak raikan...macam tak penah je kot...asal mak aku tau, aku sayang mak aku..dah la kot...nak diraikan dengan kek..tak sesuai sangat..mak aku ada sakit kencing manis..kang yang untungnye cucu - cucu dia.....mak aku dok pandang je nanti..

minggu lepas, mak bagi adiah kat aku...aku dapat henpon nokia C3..terbalek kan?.patotnye aku yang bagi mak adiah...ini gara-gara aku dok rengek macam kat entry INI...aku tunjukkan si merah aku tu pada mak..akhirnye dapat gak aku nokia c3 walaupun sebenarnye nak blackberry..takpela asal keypad same cam blackberry pon okeh laa...dpt berangan pakai blackberry...hahahaha...mak aku bukan datin seri pon nak bagi aku blackberry semudah ABC...nak dapat c3 neh pon susah..kene rengek dua puluh empat jam, baru dapat..

terima kaseh mak..sayang mak ketat-ketat..

sekarang neh aku ada SI PURPLE menggantikan SI MERAH...



Share:

0 komen: