Followers

May 30, 2011

day three : 10 things you hate

ade korang nampak cabaran untuk hari kedua??muarhahha..malas la pulak aku nak pikir untuk hari kedua tuu..biar je la..kalau aku rajin t, aku kembali balik kepada hari kedua..KALAU la kan.. :p



1 - aku tak suke orang MENIPU

gile pantang aku kalau orang menipu..nampak nau tak respect kat aku..bagi aku, better bagitau perkara sebenar walaupun benda tuu akan menyakitkan hati aku..tapi memberitahu dengan cara yang betul, bukan maen hentam..ah..banyak nau lak cekadak aku neh...




2 - aku tak suke orang BAJET BAGOS..

meluat okeh...lebih-lebih lagi kalau dia bajet bagos lepas tu menDOWNkan orang lain pulak..lagi la aku benci..tolong la ea...jangan buat perangai macam tu..kalau kau nak bajet bagos sangat pon, tolong la jangan nak bajet buruk-buruk kat orang....dan pastikan diri tu memang betul BAGOS sebelum nak maen BAJET-BAJET neh..




3 - aku tak suke MLM..

jangan nak cube ajak aku maen2 bisnes neh..aku tak reti...mulut aku berat nak suruh orang beli produk ...laz-laz aku jugak yang rugi.....so jangan nak gatai-gatai baek dengan aku sebab MLM or biznes...




4 - aku tak suke orang dok lekeh-lekeh kan FAMILY AKU

sape-sape pon tak suke kot kecuali la kalau dia memang takde hati dan perasaan...aku neh takde ketua keluarga dari tahun 1999 neh..potensi untuk orang luar perlekehkan keluarga aku memang besar..tapi sila nengok aku neh dulu okeh sebelum nak cakap ape-ape kat family aku...




5 - aku tak suke POLIS

boleh?..




6 - aku tak suke la nak pikir banyak-banyak neh.. jadi aku buat lima je la ea..aci la kot... 5 x 2 = 10...


::makin banyak kita cakap kita tak suke..lagi makin banyak diri kita, orang tak suke...konon je la..alasan!!!...
Share:

0 komen: