May 19, 2011

day one : 10 things about you


Hari Pertama !!!...

10 perkara tentang diri aku....yang beshnye, aku godek-godek entry yang lepas-lepas....ada je kot...kan dulu pemes dengan heboh dok tag tag orang neh......aku hamek je dari situ...tapi memang betul pon semua tentang aku neh....

s

1)rabun
yeah...aku adalah mata empat.....penggune tegar contact lense......malas nak pakai cermin mata sebab nanti akan bajet tak cun.... :p..padahal kalau kumpul balik duit yang beli contact lense, dah boleh beli berapa pasang cermin mata....membazir!!!



2)sensitif
ada orang cakap aku neh superSENSITIF..-____- ..very da sensitif person...huhuhu...tak suke la bila jadi orang yang sensitif neh..tak sukeeeeeeeeeeee....hati kene kuat..tapi tak leh nak jadi orang yang hati batu sangat......nanti aku jadi patong takde perasaan..susah gak...dah penah rase jadi hati batu neh..haru hidOp aku jadinyeeee...




3)salu blur..
kihkih...selalu!....kadang-kadang sembang dengan kengkawan pon, fikiran aku boleh berada di luar kawasan liputan...tercangak-cangak je lepas tu tak paham ape yang kawan-kawan dok sembangkan......berangan lebih!...




4)suke baca novel
orang kata orang yang suke baca novel neh selalu blur..sebab itulah perangai aku kadang-kadang blur sebab orang yang suke bace novel neh suke hidOp di dalam dunia dia sendiri....dulu aku suke kumpul novel...every month beli..tapi sekarang neh tak dapek la every month...kadang-kadang je...sekarang neh dok meminjam je banyak.......huhuhu




5)saye seorang yang chubby okeh..chubby itu seksi~wahahaha..
hemmmmmm.......chubby.....macam mane nak kurus ea tanpe mengurangkan makan...wahahaha..gilos apekah aku ini..nak kurus tapi nak makan gak..apekah..apekah...




6)pendiam bila pertama kali jumpe
itula aku...kalau pes time jumpe orang tuu..mesti aku mati kutu..tapi bila dah sherasi bersama..mulut aku lak tak henti henti bercakap-cakap sampai ada yang cakap "bila tak kenal macam sombong, bila dah kenal, menyampah pulak"..wahahahaha...




7)suke gelak dan suke buat orang gelak
itulah hobi orang yang chubby macam aku neh...tak pecaye..korang tanye la mereka yang sepesen dengan aku....betOl kan?..orang chubby neh memang hobi dia gelak dan suke buat orang gelak......tak taula kenape...mungkin salah satu terapi untuk diri yang stress sebab badan macam neh...janji HAPPY..



8)suke menulis
sebab tuu la aku ada belog..kalau tak..takde makne aku nak habiskan mase 6 tahun neh dok berblog je...suke cerita pasal keadaan sekeliling aku....senang cerita, senang aku nak luahkan perasaan aku neh.......sebab kadang-kadang kita nak luahkan kat orang pon..orang takkan paham dan mungkin kita akan terkena balik.......so hidOP BLOGGER!!!..kihkih..tetibe...




9)gile internet
kalau kat opis neh tetibe je internet down..memang aku rase balik tido lagi baek...serius beb....eh..kang tak pepasal ada lak yang sound, neh g keje nak jadikan opis sebagai CC ke ape?... :p .. keje buat gak..tapi hiburan sampingan kene ada...eceh..hiburan sampingan konon.... :p..betul, aku takleh hidop kalau takde internet kat opis..mati kutu dibuatnyeee...




10)aku bukan orang yang perfect
eh..tetibe perkara yang last neh macam emo-emo je kan........memang la tak semua orang perfect kan..prefect pon tak perfect.... T____T....
Share:

2 komen:

.::WaNiE::. said...

kenapa org baca novel selalu blur

skrg aku nak fikir

deatH_luVer said...

@.::WaNiE::.

pk wanie..jangan tak pk..
lame dah aku tak g blog ko..