Followers

May 11, 2011

Day 14 - A Song That Reminds You of Your Boyfriend / Girlfriend

wOw..tajuk agak mengujakan..tapi aku mati kutu neh fikir lagu ape yang boleh mengingatkan aku dengan myJZ tu...

ehem..ehem.sebenarnye..dalam kepale otak neh dah ada satu lagu tuu..tapi segan la plak nak bagitau kat sini...lagipon dia dah pesan, jangan nak tulis lebih-lebih pasal dia kat blog sebab dia MALUU...ciss....ye O O je...

sebenarnye aku nak gelak macam ini...HAHAHAHAHAHAH sekarang....tapi kang ada lak kata aku gile sebab tak cerita ape-ape pon dah boleh gelak...... :p

so..biarlah rahsia aku je kot...dia pon tak tau..

*baek tak payah buat entry kot....
Share:

0 komen: