Followers

May 9, 2011

A.Z.A.M

azam untuk hari ini ialah MEMBUAT KERJA UNTUK MENDAPAT GAJI YANG HALAL..tapi ini pon dah macam sedikit terpesong bila aku apdet blog...

gile pagi-pagi aku dok tanye kakak opis mane dia letak segala inbois..perkara yang tak pernah aku buat sebab selalu pepagi, soalan yang aku tanye kat opismet ialah "kita nak bekpes kat mane hari neh?"..

cemerlang sikit kot aku hari ini...
Share:

6 komen:

- elina - said...

hahaha

tahniah !

- elina - said...

jadi hari ni bekpes mana ?

hehe

cik aletheea : said...

hahaha..
tergagal sket niat tue sudah ;p

deatH_luVer said...

@- elina -

HAHAHA..
tahniah perli ke ape neh beb..

deatH_luVer said...

@- elina -

aku puase ganti neh...jadi harus la ayat "kita nak bekpes kat mane ?" tu takde...

deatH_luVer said...

@cik aletheea :

haha..tau takpee..takleh dapat gaji halal la macam ini..