Followers

May 19, 2011

ANDAI KEKASIHKU DIKEBAS ORANG ! BEN ASHAARI KATA LA ..


ini segmen bro ben ashaari...tajuk dia macam besh...so aku join laaaa....

Syarat-Syarat :-

#Letak header BEN ASHAARI BLOG
#TAJUK : ANDAI KEKASIHKU DIKEBAS ORANG ! BEN ASHAARI KATA LA ..
#Ulasan tidak lebih dari 100 patah perkataan dan kurang 50 patah perkataan ... haaa.. mesti padat.. tamo pendek sangat .. okeh ?..


Kalau la kan..kalau la kekasih aku dikebas orang...aku mengamuk wOo.....yela..suke-suke hati je nak kebas boifren aku....tapi.....ade tapi tuuu..


mula-mula je la mengamuk..lepas tu aku cool dan muhasabah diri..dan lepas tuu berfikiran positif la..mungkin ada sebab semua ini berlaku....


itu sajeeee...jangan nak gadoh sangat la kalau pasal LELAKI ni..buang mase jeee....

:)
Share:

7 komen:

Syarifah Nornazrah Al Yahya said...

the best win, sapa yg snggup kan kekasih di ambik org.perghh~ sure geram la

mas saari said...

salam singgah n follow!
datang baca pendapat awak...

betul tu, tak perlulah gadoh pasal lelaki!

Pembawa_Wacana said...

:)

Cik Kamoo said...

positif lebih baik....semua berlaku dgn sbab

Lulu caldina said...

Owh...betapa teringinnya nak join segmen ni... tapi line tenet seharian lemau..huhu

NiSha said...

betol buang masa jer nak gaduh sbb lelaki.. melambak lagi kat luar tu yg lagi baik..

Nisha
http://heandsheloves.blogspot.com
singgah dan follow sini.. dari blog abg ben.. ttteett

~syue~ said...

dtg sini bca pendapat.. :)

da folow..