April 12, 2011

Sudah Lama Tak Tempek Gambar Sendiri Kat Belog..Kali Neh Aku Tempek Dengan Gambar Boyfriend ku Sekali.... :p


aksi ciuman mesra aku dengan boyfriend tercinta...boyfriend macam tak rela je dicium oleh girlfriend..miahahahaha....grab dari belog mak mentua aku....sanggop ke aku nak tunggu beby aqil iman neh besau membujang..tapi persoalan yang sebenarnye..sanggop ke mak mentua aku nak bermenantukan aku.....kahkahkahkah.....dia la pengubat rindu aku kat myIsha..lame dah tak jenguk si kecik aku tuuu......


fotogedik like girlfriend dia jugak...pantang nampak orang halakan camera or henpon..pasti mata dia membulat jugak.........comeykan boyfriend aku.....well..nengok la sape girlfriend dia...masa neh aku ajau dia nengok youtube....usop wilcha cha cha cha...tapi tak sempat lagi nak ajau dia buat tangan macam usop wilcha.....sebab dia dah mengamuk dan mahu tido.....

mak mentua, amacam?.i book aqil iman neh.... hahahahahah...

*blazer akuuu besau gedabak ke aku yang dah makin membesar gedabak jugak...
Share:

0 komen: