April 21, 2011

Day 02 - A Song That Reminds You Of Your Most Recent Ex Boyfriend / Girlfriend

Sebab aku telah cengelat di entry cabaran hari pertama tuuu...skang neh dengan cepatnye aku gantikan dengan cabaran hari kedua...walaupun sepatutnye hari kedua adalah esok..gelojoh sikit aku neh.. :p

Lagu yang mengingatkan aku pada bekas boyfriend?? ...sape ea bekas boyfriend aku..lupa dah sape dia..hakhak..coiii..nampak sangat macam buat-buat lupa..keji sungguh..malas dah aku nak ingat diri diaaa tuu..wat sakit hati dan panas hati jeee.....dok bagi aku handbag rege RM 39.90...pegi cerita kat orang RM300....tak ke macam cibilakak......eh..ape tajuk entry neh ea..sesi mengumpat bekas boifren ke?...muarhahaha..dah setop-setop donat woooo......

okeh-okeh..sebabkan aku tak kose nak hengatkan bekas boifren aku tuuu...aku nak letak lagu yang mengingatkan aku kat bekas skendul ku...ala lebih kurang same la kan....cume boifren len...skendul len....

Egokah Aku - Wali Band

Ku… Tak Pernah Merasa

Gundah Di Hatiku
Ketika Denganmu

Saat Kau
Kau Belai Rambutku

Kau Temani Aku
Kau Basuh LukAku

Kini Semua Berlalu
Karena Engkau Tak Memilihku
Salahkah Aku Mencintaimu
Walau Kutahu Ku tak Dihatimu

Egokah Aku Memilikimu
Walau Kutahu Kau Tak Memilihku
Kuharap Tuhan Cabut Nyawamu
Agar Tak Ada Yang Milikimu

Sadarkah Kini ku Tak Rela
Iman ku Telah Sirna
Mimpiku Tak Nyata
Kini Semua Berlalu

Karena Engkau Tak Memilihku
Salahkah Aku Mencintaimu
Walau Kutahu Kutak Dihatimu
Egokah Aku Memilikimu

Walau Ku tahu Kau Tak Memilihku
Kuharap Tuhan Cabut Nyawamu
Agar Tak Ada Yang Milikimu

Kuharap Tuhan Cabut Nyawamu
Agar Tak Ada Yang Milikimu

swingss[; Pictures, Images and Photos



*dulu la..dulu dia selalu ada masa aku rase semak..selalu je konon2 jadi penasihat aku..tapi sekarang bila dia sms aku..aku lak rase semak..takleh dah nak baek2 dengan dia...hati aku dah mati dah dengan perangai palsu dia...kalau aku dengar lagu neh kat radio ke mane ke..memang automatik la teringat kat dia...teringat je la..laen2 cerita belakang kiri kanan takde dah..sebab hati aku dah ada kat JZ..

Share:

2 komen:

adiek galcute said...

JZ??????? adakah aku kenal sapa tu?? wakakakakaka...

deatH_luVer said...

hahahahhaha...
syhhhhhhhhh...