April 29, 2011

Semalam dan Pizza @ Taman Permata Setapak

Semalam lagi, lepas amek anak buah kat sekolah tuu..aku g amek isha kat umah pengasuh..terkedek-kedek dia masuk kereta..lepas tu bila aku ajak balik,dia taknak...ciss...budak neh memang kuat jalan..tapi nak taknak kene balik umah dia gak sebab nak kasi mandi ini budak masyam....

lame lak gak siap2 kat umah dia..yele..kakaknye si isha neh dah anak dara..dah umur 15 tahun pun..siap nye bukan maen..sampai aku rasa nak tertido..tapi asal aku nak tido je..dak isha dah korek-korek mata aku tak kasik tido....kijam sangat dia neh...

fikir punye fikir ingatkan nak bawak makan kat kehepsi or mekdi jee..tapi bila aku teringatkan anak dara sorang aku neh asik mintak belanje pizza je..maka gigihla aku g drive ke Taman Permata Setapak tuu...hehe..tempat ku praktikal dulu......rinduuu suasana time praktikal kat travel agency!!!...


ini budak susah nak kawal..mula-mula gune kerusi biasa..tapi sebab aku tak tahan nak layan kerenah dia..ku letakkan je dalam kusi beby dia..tapi samO gak kerenah dia..sabo jela..ikot sape la ea.... :p *cepat2 tunding jari kat mak ucu dia....hahahhah..aku sangat sopan taw waktu kecik-kecik..tak caye tanye bonda!! :p



aku makan sepageti sajork..kurang minat la pizza2 neh...order pun pizza yang kecik yang ada 4 slices tuuu...empat-empat sekali anak buah aku yang abeskan..dak ica makan secoit je lepas tu maen je lebeh...agak darah tinggi gak aku melayan dia..huhuhuhu....camno nak ada anak sendiri neh.....


muka dah boring....sabau je la..dah puas maen..tunjuk muka yang membuhsankan.....pandai betul...geget kang baru taw dak kecik neh...


aku balik kampung pagi besok..doakan aku selamat sampai ke kampong...
Share:

0 komen: