Followers

April 27, 2011

Semalam Baru Je Dia Buat Entry Terima Kasih..Hari Ini Dia Dah Start Cuti Sakit..

Cuti sakit yang agak lama...2 minggu okeh!!....terkejut bila dia kol malam tadi...minta-minta takde ape-ape yang buruk akan berlaku...korang-korang semua doakan dia cepat sihat taw...

pagi tadi pon mase dia hantar aqil ke rumah pengasuh, nampak macam mata dia bengkak..nangesh ea ibu aqIL?..takmoh nangesh..kuatkan hati okeh...i dan mama zerin dan cik lala ngok ngek ada je untuk u kalau u nak cerita ape-ape....


ibu aqil yang berbaju merah..aku yang berbaju pink...mama zerin yang bajunye maroon...


Semalam Dia Buat Entry Ucap Terima Kasih Kat Aku - Terima Kasih Wahai Sahabat ( kenapa skema gile tajuk dia neh ) :p

aku nak bagitau dia.....aku wajib & harus & mesti tolong dia siapkan keje tu sebab dia dah temankan aku g perodua hampir setengah hari..kerja yang sepatotnye dia boleh siapkan sebelum jam 5 tertanggoh sebab temankan aku ke perodua rawang...agak kejam kalau aku biarkan dia siapkan kerja sorang-sorang sebab aku tahu menyiapkan kerja itu memang akan buat kita PECAH KEPALA!!

Share:

0 komen: