April 11, 2011

Nana Narita vS Naruto



korang layan cerita ni tak...Nana Narita @tv9...aku dah berapa kali kot nengok..ceritanye agak bodoh-bodoh sikit...tapi okehla....boleh buat aku gelak...aku kan memang suke gelak-gelak.....layannn je la......layan bersama housemate aku yang kadang-kadang macam nana narita gak...eh..ya ampunnn...

serius, makin lame aku makin minat kat faezah elai neh..makin selamba je lakonan beliau....aku lagi suke nengok dia berlakon jadi ganas-ganas sikit..tak payahla nak jadi perempuan melayu terakhir...macam plastik je...

cerita neh hari sabtu dan ahad...8.30 malam....dan aku rase makin lame makin aku tak keluar rumah bila sabtu ahad neh bila banyak nau rancangan yang besh kat tv...ahad dah kompom dah dengan program MENTOR....gile minat kat iQa..oh..ini cerita tentang nana narita kan..bukan mentor..kembali kepada tajuk....

korang nak tahu sinopsis cerita ini...meh click blog ini [Zoey Rahman]...aku malas nak copy paste ayat dia balik sebab ini hasil taip tangan orang laen..baek terus click je belog beliau..



aku suke nana narita....aku tak suke naruto...sebab?..sebab naruto telah membahagikan perhatian seseorang terhadap aku..okeh..takpe..ada ubi ada batas..ada hari boleh balas...eh..

Share:

0 komen: