Followers

April 23, 2011

Makin Besar Makin Comey Perangai Dia..


cube korang fikir...cube korang fikir..macam mane boleh ada patung comey kat sini...cube fikir cube fikir...


haa..sepatotnye tempat bear cumey neh kat sini.......tergantung.....tapiiiiiii....


budak ini la punye perangai....time aku MC hari tuu...aku telah membawa lari beliau ke selayanggg...sekali habes segala bear kat kereta aku dicabotnyeeee.....lepas tuu dia letak kat belakang...mungkin dia rase tempat bear adalah di belakang bukan digantong-gantong....saket hati je aku nengok perangai dia..tapi bila dia cakap...SOLY..SOLY...SOLY....comey kan..terus aku tak jadi nak besarkan mataaa.....


neh dia maen kura-kura cik lala yang namenye yu'yu' dan yaya kot..aku lupe betul ke namenye yu'yu'... :p...suke benau dia ayak kura-kura neh ke mane-mane..sampai letak atas katil aku..aduyai..siap pakej jatohkan sekali rumah kura-kura neh sehingga abes melimpahhhhh air jatoh di atas lantai......apekah ayat aku gune neh?.....hahha..malas nak buat ayat cantik-cantik...

Share:

0 komen: