Followers

April 19, 2011

luaran nampak sihat..dalaman saye?

kesimpulannye...aku MC hari neh..

tetibe kesimpulan kan?...suke ati jari aku nak taip ape... :p

pergelangan tangan aku macam terseliuh..macam la..tak tau sebab ape..tetibe bangun pagi semalam dah jadi macam nii...semalam, tahan je sakit tuu..tapi bila dah petang, kadang-kadang macam nak nangis dan pergi pada bonda di kuala sungai baru tuu mintak urut...tapi dalam mimpi je la..

sebelum balik beli yoko-yoko..tapi tak jalan gak..sapu minyak panas tapi tak leh go gak..camno?..lepas tuu afta maghrib g umah makcik yang pandai urut...tapi sekali lagi rase nak nangesh bila dia tak mengurut malam....ape malang nasib aku neh...

tapi nasib baik ada housemate yang suke cari gadoh tu...dia urutkan...banyak kali dia sendawa kuarkan angin...angin banyak ke dalam badan aku...mungkin aku neh gemok angin..heheeh..tetibe...taksub sekejap aku nengok dia sendawa kuarkan angin..boleh jadi part time mengurut dia neh....kalau nak suruh dia urut, bolehla tinggalkan komen kat entry neh...hahahhahaha...mampuih aku..

pagi tadi dengan nekadnye g clinik...nak MC gak sambil amik ubat tahan sakit....walaupun nampak je macam aku boleh bekerja tapi doktor suh aku rehatkan tangan neh..tangan kanan lak tuuuu...dah sume keje aku pakai tangan kiri...hazabbbbbb je rasenyeeee.......

tapi bila dapat MC..aku dengan jayenye drive dari selayang ke gwOOd....hehehehe....nasib baik auto ketenye..kalau manual?????

selamat bekerja ye korang-korang!!
Share:

0 komen: