April 12, 2011

Kisah Si Merah dan Perpaduan Adik Beradik Aku Yang Sangat Padu..Kononnye Lah...

Tengah sedap-sedap main game kat henpon..sekali tengok ada kepingan dari si merah…belek punye belek…aiyorkhaiiiiiiii….kat atas keypad lak tuuu..camno ha….

Aku dengan segera menalifon adik beradik aku di bawah neh mintak dorang belikan telefon blackberry untuk aku….


adik- nanti adik cakap dengan mak….*macam konon-konon dapat jeee…padahal tak mungkin hajah normah belikan…usaha sendiri!!!!



dak emy – hahaha..orang dah berhenti kerja ko suruh orang beli lak..*silap strategi silap orang..



abgangah – pale hotak kau…blackbeby boleh la bagi….*abaikan penggunaan bahasa yang agak kasar..orang melaka katekan..



kak lang
– celaka kau…*dah kene carut lagi…adohai..betul-betul orang Melaka neh..



kak chik – aku makan pon tersekat-sekat nak belikan kau blackberry..nanti aku amek je kertas tampal kat henpon tulis blackberry * sabau je la..



abglongdari aku beli kan ko blackberry baik aku tanggung adik ko yang tak keje tuu[merujuk kepada no.2]..lepas tuu terus dia promot af9..ada 2 orang Melaka di af9..*pekejadahnye along..umah orang takde astro la..jangan kasi sentap boley tak?....



**along neh orang last aku tepon sebab dia neh garang..kang tak pasal aku kene sembur balik…..

Gile kesian sungguh..lepas neh nak mintak jasa baik korang lak buat derma kilat untuk aku beli blackberry….-____-
Share:

2 komen:

ucupiza said...

adik da ckp n mak..mak kate bli sndri..xkuase nk layn ank mak yg sowang nie..hahahaha..

deatH_luVer said...

@ucupiza
hahahaha..gile kejam mak macam tuuu..sob..sob..sob........hahahahahahahahah