April 7, 2011

Kejadian Sama Berulang Kembali

baca la entry INI mesti tawu ape kejadian tersebut..
dan kalau siapa yang ada dalam fwenlist facebook aku mesti dah muak dengan status tertinggal henpon aku neh......sadis jeee..tu la...
awal ashaari terlupe nak ingatkan aku la tuu...*eh tetibe...

pagi tadi sebelum pergi kerja ..dah pandang-pandang si merah aku tuu...tapi biarkan la dulu.....nanti baru ambil....tapi inilah hasilnya kalau ayat NANTI selalu digunakan...



*kene beli blackberry kot..baru henpon tak tertinggal..-____-'..tapi sayang sangat kat si merah....banyak kenangan..*hidup dalam kenangan neh memang payah!!...

**macam banyak duit je nak beli blackberry...derma kilat plish!!....

***orange macam mintak duit jeee sekarang neh....^___^'....dan dan teringat Hajah Normah...huhuhu....
Share:

0 komen: