April 27, 2011

ini belog bukan anti lelaki walaupun nampak macam anti lelaki

entry-entry kat bawah neh sume nye yang sadis nyeee pasal lelaki...aku takde ape nak taip ari neh...so aku senaraikan balik..gile tade kejee..heheheehhe...




Aku Dah Tak Tahu Nak Letak Tajuk Apa..Yang Aku Tahu..Hati Aku Memang Panas Dengan Pak Pulisi!!!!



kenapa lelaki kadang-kadang bagi alasan bodoh




kalau aku anti LELAKI jugak..........





aku malas nak letak tajuk..tapi ini entry berkaitan LELAKI





Perempuan Yang Bodoh Atau Lelaki Yang Cerdik




zaman sekarang..bukan PEREMPUAN je PISAU CUKUR..LELAKI pun SAME...




Mentaliti Seorang Lelaki Yang Mundur..Kemungkinan Aku Rasa..


bye nak g amek aqil..bonda nya tak larat nak amek..dia tinggal jap kat rumah kuuu...hehehehe..beshhhhhhhhhhhhhhhhhhhnyeeeeeeeeeeee..jangan dia menangis sudah!!..
Share:

0 komen: