Followers

April 6, 2011

Hari Ini Tiada Entry..

aku kekeringan idea nak apdet ape hari neh sebab abang ben dah amek idea aku..sabau je la kan...bukan maen pantas lagi dia mengapdet...aku kelihatan kejelesan di situ sebab tak dapat menjoinkan diri di segmen beliau tuu....sangat rugi rugi rugi....:(...

tapi sebenarnye ada je entry yang aku draft kan.tak mo publish dulu.nantila bila keadaan dah okeh....aku publishkan......now, tengah risau sikit-sikit sebab orang tu tak sihat...susah kalau dia tak sihat sebab dia akan ignore aku...dia akan pentingkan tido dan tido dan tido sajork...*lagi satu perangai yang same..kaki tido.....rindu akan kelihatan di situ kalau dia ignore....miahahahah..*malu....

minggu depan kene bertugas kat pwtc kot...yela kot..lum dpt surat lagi..tapi program neh melibatkan kanak-kanak..sukeeeeeeeeeeeeee.........tapi ayat macam ape jee..bila opismet ckp.."ko kan boleh jadi lelaki...boleh juga jadi perempuan..."..agak macam ape je aku rase..mesti nak gunekan aku cukup-cukup la tuuu....adoihhhhhh...

Share:

0 komen: