April 4, 2011

Entry Dua Dalam Satu.....

tapi ape aku nak taip neh.....
:)
blur tetibeee...gatal nau nak apdet sampai nak taep ape pon tak taw...


neh masa acara kecil-kecilan..nak cakap majlis kang..nampak nau cem gah je bunyiknyeee...ye..cermin itu..cermin itu adalah hadiah daripada cawangan latihan...ye lee..dah 6 tahun aku berjasa kat Cawangan Latihan....takkan kosong je kOt....miahahahaha.bukan maen lagi aku gune ayat BERJASE..:p...kalau dorang tak bagi hadiah tak tau leee....memang mereka kejam lee...gile berani mati buat kenyataan begini.. kihkihkih
siap ada doa lagi kat cermin tuu...insaf jap aku bila baca doa tuu..sekejap je laa...lepas tuuu..tos tak elok perangai....

sebelum neh kitorang dah buat acara makan-makan kat kampung attap...neh kira acara menyusul laa..takkan la dorang nak angkot cermin neh g kampung attap tuuu......kang pemes tetibe aku kat situ.....


neh....acara makan-makan gak..tapi acara makan soto...cawangan latihan yang buat...aku join jee...bab makan kan..laju jeeeee aku neh..mane tak bam bam.... :p

tapi mane gambar gambar lain???......gambar-gambar lain sumenye nampakkan aku gemukkkkkkkkkkkkkkkk...baca word "nampakkan" macam geli je kan..padahal aku memang gemuk pon......tak dapat terima kenyataan betul..........


aunty D dengan boifren diaa...aqil iman si budak busyuk.......dah becau dah dia..7kg++(5bulan)..dia macam nak lawan bam bam dengan aunty D jeee....hehehe

Share:

0 komen: