April 26, 2011

Day 06 - A Song That Reminds You Of A Bestfriend

Mungkinkah - Sheila Abdul


Seperti ada yang tak kena
Di saat melihat ke arahmu
Saat kau berpaling dan tersenyum
Dunia jadi luar biasa

Maafkan andainya ku mengganggu
Ku bukan membaca fikiranmu
Ku hanya ingin mengenalimu
Dan tahu ku menyukai kamu

Mungkinkah ku teman biasa
Seawalnya kita berjumpa
Kucinta kau tidak terasa
Pedih saatnya

Mungkin bila tiba saatnya
Kita akan tetap bersama
Mungkin kita kan jatuh cinta
Mungkinkah

Maafkan andainya ku mengganggu
Ku bukan membaca fikiranmu
Ku hanya ingin mengenalimu
Dan tahu ku menyukai kamu

Mungkinkah ku teman biasa
Seawalnya kita berjumpa
Kucinta kau tidak berasa
Pedih saatnya

Mungkin bila tiba saatnya
Kita akan tetap bersama
Mungkin kita kan jatuh cinta
Mungkinkah

Mungkinkah ku teman biasa
Seawalnya kita berjumpa
Kucinta kau tidak berasa
Pedih saatnya

Mungkin bila tiba saatnya
Kita akan tetap bersama
Mungkin kita kan jatuh cinta
Mungkinkah

Mungkinkah
Kita akan bersama
Ooooo
Mungkinkah





Lagu neh macam lagu cinta kan tapi lagu neh bila aku dengar, aku teringat kan dia yang penah jadi besfren aku...perempuan okeh..mungkin mase lagu neh pemes, kitorang rapat kot..lepas tu dia suke lagu neh..tuu la yang kalau aku dengar lagu neh..aku akan teringat dia..dulu la kot dia besfren aku, sekarang kitorang tak rapat dah...tapi baru-baru neh ada gak contact-contact...aku kadang-kadang rindu minah tomyam neh....dia penah bagi suprise kat aku dengan beli pizza....dia penah gorengkan aku mee mase aku sangat tak bersemangat nak hadapi hidOp neh...aku pun tak tau kenapa masing-masing lepas tu diamkan diri..well, aku tak sesempurna mane..mungkin ada la tuu perangai buruk aku dia tak berkenan.. :p...mungkin juga ada perangai buruk dia, aku lak yang tak berkenan....hehehehe...
Share:

4 komen:

Scya LollitA said...

cik scya ade sjrah ngan lagu niii sobsobsobs T.T

Anonymous said...

xsuke....

Anonymous said...

xsuke....

deatH_luVer said...

kihkih..
nape tak letak name sendiri jeee...
btw..i know u..
hahahahhahahahaahhha