April 23, 2011

day 04 - A Song That Calms You Down

aku kan..aku kan...bila baca je tajuk cabaran hari ke empat neh..automatik kepala aku teringat kat lagu di bawah neh......memang betul-betul boleh menenangkan aku...


Wali Band - Orang Bilang

kamu bilang padaku bahwa kamu benar sayang
kau bilang aku, kau akan selalu sayang
dan kamu bilang "aku cinta kamu, sayang"

kamu bilang padaku bahwa kamu benar cinta
kau bilang aku, kau akan selalu cinta
dan kamu bilang "aku sayang kamu, cinta"

reff:
tapi orang bilang katanya kamu gak sayang
orang bilang katanya kamu gak cinta
orang bilang tentang kamu, orang bilang

sekarang kamu bilang bahwa kamu paling sayang
sekarang bilang bahwa kamu paling cinta
sekarang bilang "aku siap mati, sayang"

kamu bilang padaku bahwa kamu benar sayang
kau bilang aku, kau akan selalu sayang
dan kamu bilang "aku cinta kamu, sayang"

kamu bilang padaku bahwa kamu benar cinta
kau bilang aku, kau akan selalu cinta
dan kamu bilang "aku sayang kamu, cinta"


bukan sebab lirik dia...tapi sebab orang panggil ape ea..irama dia kot....alahai..aku nak cakap pon tak tahuuuuuuuuuuu..........muzik dia kottttt...............korang g donwload sendiri kat 4shared....pastu korang dengar...mesti korang pun same akan suke dengar lagu neh........lagu neh dah lame dah.....tahun 2008 ke 2009...camtu la....

Share:

0 komen: