April 4, 2011

Dalam Keterujaan Berblog Janganlah Menipu.

aku baru je baca satu blog neh..mula-mula tertarik dengan tajuk nyeee....macam HOT gile jee....aku kan suke gusip-gusip dan benda yang hot-hot neh..maka cepatla tangan neh click.......

dari kiri ke kanan..atas ke bawah aku dok baca entry dia neh...wOooWoooo..berapi gile je aku rase...tapi ntah kenape ntah aku rase something wrong laaaa...macam ada penipuan je dari entry dia tuuu.....rase macam dia try untuk up kan diri dia je dengan mencipta satu benda yang sebenarnye tidak wujud....

aku taknak bagi tau blogger mane kat entry neh...sebab aku rase aku menghormati dia...kita sesame blogger neh...takyah la nak dengki sesangat....mungkin dia ada cara dia sendiri bagaimana nak upkan blog dia..cara diaa kan..tapi tak berapa besh la kan kalau camneh..nampak sangat macam menipuuuuu pembaca....

tapi sesungguhnyaaaa...siap sesungguhnya aku neh...dah macam hadis lak......sesungguhnya aku neh memang tak pandai nak mereka ayat untuk berblog...ape yang aku tulis kat blog ini..itula yang terjadi betul-betul kat aku....takdela aku nak tipu aku kene maki sedangkan sebenarnye aku tak pernah dimaki...aku tak tau perasaan orang kene maki camnee, jadi aku takleh nak buat ayat APE RASA DIMAKI.......*macam mintak dimaki je aku neh...miahahahahahah..

so kepada blogger-blogger kat sane tuu..kita neh berbelog biarla ikhlas dari hati...kalau tak nak dari hati..biarla dari jiwa yang ikhlas..eh lebeh kurang la tuu kan......kesimpulannye.....KITA SELALU RASA KITA NEH CERDIK..tapi JANGAN LUPA ADA ORANG LAGI CERDIK DARI KITA....
Share:

4 komen:

sabree hussin said...

macam tu pun ade ish2 nak tau jugak apa yang tipu nye tu

deatH_luVer said...

@sabree hussin

dia create satu cerita...lepas tuu wat entry kat blog dia pasal cerita tuu..
hikhik..

zaman sekarang..macam-macam pesen umat ada kat muka bumi neh..

saya_arief said...

huhu..
macam2..
indah sunnguh dunia blog ini.
:D

Amy Syaquena said...

dunia blog nie macam2...