Followers

April 25, 2011

buat ke sekian kalinye..

aku tak boleh tido..

kenape aku xboleh nak percaye pada lelaki?aduyaii..cmne nk kawen neh kalau tak percaye pada kaum adam..takkan nk kawin kaum hawa?..nabi tak mengaku umat woo..

aku penah borak dengan pierre andre bukan pierre andre sebenar..jangan tertipu okeh.baca entry aku yang lepas kalau nak tau siape pierre andre tu..dia cakap aku degil sebab tu la exbf aku boleh pukul aku..degil ke aku neh?punyela sopan santun macam lisa surihani cume aku selalunye akan memberontak bila org da start2 psiko aku..ke aku neh memang jenis tak paham lelaki,tp aku lg memahami perempuan.dah ke arah lesbian lagi..ingat Allah donat..

aku bukan fasha sandha yg dia nk pujuk aku sgt..biar je la..aku pun malu kalau dia pujuk aku beriye sdgkan aku bukan org yg cun mcm tiz zaqyah...cume ada sikit2 iras dottie tp dottie lagi cantek dari aku..tapi bonda banyak kali da pesan pada aku,jangan menghina ciptaan Allah,dan oleh itu,tolong pujuk aku sebab aku lg cantik dari siti nurhaliza..

dengan hanye 1 mesej dan 1 miskol,aku tahu tahap aku kt mane di hati dia..

EMO SANGAT ENTRY NEH DISAMPING NAMA-NAMA ARTIS YG SENGAJA DITAMBAH..

LUV ELIZAD!
Share:

0 komen: