Followers

April 7, 2011

2 Blog Yang Buat Aku Gelak Tak Hengat Hari Ini..

blog ahkak geligeli...siyes usus perot korang kadang-kadang akan geligeli....nak gelak sajeeee.......dah lame dah aku follow blog neh....silent reader je kot..ke aku penah komen..lupe dah...entry ahkak geli neh memang besh........kalau korang tak suke MLM ke ape...boleh la korang baca ahyat-ahyat chenta ahkak neh kat blog beliau......... blog yang kedua pulak blog CAMTAEK..name belog serupe taek lak....tapi entry dia semua memang macam taek...dah serupe aku neh suke taek lak...erk..tidak..tidak.......aku suke belog-belog yang camneh..yang boleh buat aku gelak gumbira di saat stress kat opis..... sO.. ape tunggu lagiiiiiiii.. jom la berjemaah bersama-sama membaca belog mereka neh..
Share:

5 komen:

Tasha said...

i pun suka blog2 ni....

- elina - said...

nak terjah skrg .

heh

kata kila said...

blog ahkak geli eekekeke. bloh ei!!! kenal2

deatH_luVer said...

@Tasha
blog besh kan...

deatH_luVer said...

elina..
terjah banyak kali okeh..

kila...
blog pemes oh.mestila kenal..