Followers

March 4, 2011

Si Mamat Hensem Karl Shafek...


siapa si hensem karl shafek neh??
ala..pengacara 3hari 2Malam bersama Fizo Omar tuu...
dan ada gak la dia mengacara rancangan laen..
tapi aku terjatoh hati pandang pertama lalu terpesong dan mencurangi Awal Ashaari sejak nengok dia di 3Hari 2Malam laaa...

suke je dengar kepetahan mamat neh jadi pengacara...dah la ensem tapi takde la ensem mane kot cume dia macam ada aura macam awal ashaari tuuu kot..huhhu..berapa banyak kot aku neh... :p..orang kalau dah suke kan...macam-macam ayat boleh keluar...

lalu disebabkan suke kat dia..maka gigihla aku mencari facebook beliau..tapiiiiiiiiiiiii....tetibe takde lak ADD AS FRIEND tuu....menangis acah-acah disituuuuu....miahahah..takdela..lepas tuu sepantas kilat ar tekan SEND MESSAGE kat beliau si mamat ensem neh......lepas tuu inilah yang dibalasnyeee... :p..


rajenkan beliau....tapii aku tak sempat lagi nak add fb dia yang lagi satu..takde masa....yela..korang nengok la blog neh pun seminggu aku kasi can kat labah-labah buat sawang....inikan pulak nak fb bagai.....korang nengok tuu...dia panggil aku adik tuuuu...sedangkan beliau lagi muda kot dari aku..kembang disitu..terase sweet seventeen okeh!...:p *dah bape kali wat jelir lidah dah aku neh....:p *eh..buat lagi....neh pun rase nak wat icon cemtu lagi...hahahahahah



semPoi giler...


macam SMART tapi aku tak berape suke gambar ini..

*tetibe terase menyesal mencurangi AWAL ASHAARI.. :p
Share:

1 komen:

.::WaNiE::. said...

gatai naa hang dl kehkekeh