Followers

March 17, 2011

Nasi Ayam Mancongkam Jalan Gombak..

wawaweeee...
2 hari lepas kot, kami secara berjemaah pergi menjamah Nasi Ayam Mancongkam di Jalan Gombak setelah berbulan-bulan merancang....alhamdullilah..akhirnye tercapai juaa...*ye..skema ku pun bermula....

kami secara sepakat walaupun sebenarnye tak sepakat sebab aku dan ibu zura tak tau nak order ape, telah memilih nasi ayam garing mancongkam...


nasi ayam garing mancongkam....memang agak mancongkam gak laaaa...tapi macam sedikit masin......


close up ayam garing.....aku puas fikir macam mane rupe ayam garing mancongkam ini...ingatkan macam peha ayam seketul....kepak ayam seketul yang digoreng garing-garing..rupenye dipotong kecik2 dan digoreng garing....


neh la sup nyeeee....


haaaaaaa...air limau versi mancongkam..memang mancongkam!!!...kalau siape2 nak diet..boleh la kot cube air neh.....dia gune lemon kott..gile pekat...tapi SAYE SUKE!!!!!!.....besh!...*tetibe malam tadi teringin nak minum air neh......huhuhu...


yeee..ini versi pinggan aku yang nasi ayamnye telah selamat masok ke dalam pwOtku yang Moncit dan Seksi ini.....hikhik...


lepas dah makan..mesti la nak bayar kan....takkan nak terus blah jeee...kedai tuu bukan kitorang punyeeeee.....ehem..ehem....regenye gitula untuk 4 orang makan dan satu untuk ditapau balik oleh budak bawah neh....eh bukan......:P


Makanan Tengahari Kitorang Ditaja Oleh Puan Di Atas Ini..Terima Kasih Puan..Lenkali Belanje Lagi..Jangan Serik Belanje Orang Melayu.....miahahahahhahha...Next time ai belanje!!..Pomis!!!.*eceh..siap pomis tuuu..hikhik..

Alamat Nasi Ayam Mancongkam : 299, Jalan Gombak, Batu 4 3/4, Gombak Selangor, 53000

sonang jo..dopan masjid jo kodai nyo...

Ada gak di Shah Alam...tapi kalau shah alam tuu..korang cari la sendiri alamatnye kat gugel..mesti adaaaaa....... :)

Share: