March 9, 2011

Katenye Untung Banyak Tapi Makan Pun Aku Bayar...Ape Cer?..

korang YAKIN ke?
kalau kawan - kawan korang bercerita bisnes dia untung banyak tapi bila makan, korang bayar...
wayang dan karoke bayar asing-asing...

YAKIN ke korang nak sertai bisnes beliau?..

soalan aku..

YAKIN KE?..





Share:

4 komen:

afsal_8281 said...

tak yakin tak yakin
hahhaa

dik..kamu kata ri tu nk tlg akak elokkan blog tu kan...ala kes nuffnang tu

cer add akak kt
salmi salleh... ti akak kasi psword

deatH_luVer said...

tau pun tak yakin kan..
:)
ntah la kak..

itu ym ke fb kak?
kalau kat fb..saye tak leh lagi nak fb..dah block..
huhuhu..
akak ada ym?..
add saye kat cikdonat@y.c

miss faten said...

SANGAT TIDAK YAKIN :)
Tu laa kan, kawan saya, dah cakap taknak pun mendesak - desak. Geram tau tak? Orang tak minat buat bisnes, suka hatilaa =__+

deatH_luVer said...

@miss faten
tuu la..
kecenderungan kita bukan pada bisness dia kan dik..
payah..payah..