Followers

March 15, 2011

Kari Kepala Ikan di Kampung Attap

duta Restoran ZK Kampung Attap..
hehe..mao kene jentik diriku nanti dengan en.halim neh..

Projek Makan-Makan Kari Kepala Ikan ini dijalankan pada dua minggu lepas kot...kot la kan..lupe sebentar aku neh.....kononnye sempena meraikan pertukaran aku dan bos lagi sorang ke cawangan laen.....KONONNYE laaa....padahal aku tauuu..dorang tu sengaja nak makan kari kepala ikan kan..jadi alasan je konon wat majlis kitorang....alah..dah paham sangat...miahahahahahaha.....

Projek Makan-Makan ini cume 2 buah meja sajork yang ditempah secara tergesa-gesa oleh Puan Zerin....on sajOrk....yela kalau plan-plan neh..mao taun depan pon tak merasa la kari kepala ikan kot...


kari kepala ikan....aku tak bape pandai makan kari kepala ikan neh...sangat rugi kot..


taugeh goreng..


kari kepala sotong..sedap wOooo...kenyal2 gitu..yummy!!


neh ape pesen pon aku tak tau..siyes tak tau nak makan mende neh......


K.A.M.I yang DIRAIKAN..... :p


dabel Z..ZURA DAN ZERIN...
*kalau nak tau kat mane makanan yang sedap..boleh tanye ZERIN neh..dia kaki jalan-jalan cari makan!!!...



boboy grup!!...hikhikhik


kusyuk kak ti makan.... :p


kari kepala ikan angelina jolie.... hikhik..


teNgs yerp Cawangan Latihan....perotku yang kenyang dengan kari kepala ikan ini akan ku kenang hingga ke akhir khidmat ku di sini... :p....

ada next session setelah di Kampong Attap neh........jengg..jeng..jeng...syukur sekali lagi.....
Share:

0 komen: