March 9, 2011

Haiks..Bila Kita Taknak Join Bisnes Dia..Kita Pulak Dikatakan Pemalas....Siap Cakap Orang Gomen Memang Pemalas..

korang-korang orang gomen marah tak bila orang cakap kita pemalas..
hahahaha..

aduhai..
apekah mentaliti orang camneh..
asal kita taknak join bisnes dorang je dorang cakap kita pemalas...
bukan tau pun sebab ape kita tak nak join bisnes dorang..

bila suruh g class untuk belajar cara menyakinkan orang..
marah la pulak.....
cakap lagi aku neh pemalas..tak perlu nak yakinkan orang pemalas..
miahahahahahahah...

ye..
ko bukan orang MLM yang nak tunjuk-tunjuk kemewahan ko..
yang perlu belanje aku....
ko bukan HAI O kan..
tapi tuu la...
orang kata nak menyakinkan orang itu PENTING!!
yep sangat PENTING!!!!

cube kalau kau gune cara lain untuk menyemarakkan aku untuk join bisnes ko..
tapi kang kompom ko akan cakap dengan orang pemalas neh memang takde gune cakap banyak ..
orang pemalas kan..
haiksss..mudahnye cakap camtuu....

cube think positif..
kalau orang taknak join bisnes tuu sebab dia tak berminat atau ada masalah lain..
dan kita takde daya penarik nak tarik orang..
*tapi kang ko cakap..orang pemalas neh banyak sangat lak alasannyer....

takpela..
aku doakan ko berjaya dalam hidOp kau..
bak sms yang aku kirim kat ko tuu..
mungkin rezeki aku bukan pada bisnes ko neh..
mungkin rezeki aku datang dari cara yang laen..
ko doa-doakan la pintu hati aku neh terbuka untuk bisnes laen nanti eh..
jangan lak ko jawab camneh "orang pemalas memang takkan terbuka hati untuk buat bisnes sampai ke tua.."
walaupun ko macam mendoakan aku dalam sms ko tadi yang aku akan tetap begini sampai ke tua.., tapi aku malas nak fikir sangat..takpela, kau bukan ditempat aku...aku bukan ditempat kau...sampai ati ko kan cakap camtuu kat aku....huhu..sedeh-sedeh...

aku doakan ko semoga selalu pergi oversea dan dapat beli barang puluhan ribu macam ko sms kat aku tadi.......alhamdullilah..rezeki ko memang pada bisnes tuuu...alhamdullilah..bahagian masing-masing kan dalam hidOp...

*ye..aku tau ko kuar dengan aku malam ari tuu bukan sebab bisnes...tapi atas dasar kawan..tapi atas dasar kawan ke kalau ko start cakap pasal bisnes sejak dari mula makan lagi sampai le ke rumah aku...fikir la..

*aku tau..orang berbisnes sangat menghargai waktu..walaupun ko cakap kita keluar atas dasar kawan..tapi mesti nak menyelit jugek..

*aku tak marah pun ko disebabkan ko tak belanje aku malam tuu....tapi mungkin sebab aku SEMAK bila ko dah start cakap pasal bisnes....

beb..pandai-pandai la buat strategi camne nak tarik orang join bisnes ko...gud luck beb!!moga rezeki selalu ada untuk ko..dan mudah-mudahan rezeki buat aku pun ada sebab aku pun taknak begini sampai ke tua..mungkin di saat ini dan tika ini...minda aku bukan untuk berbisnes seperti ko.....mungkin suatu hari nanti..INSYAALLAH......




Share:

0 komen: