March 15, 2011

BEN ASHAARI : BLOGGER IKUT NEGERI KELAHIRAN

yeahhhhh....tadi g jenjalan kat blog sis sal neh....tertarik lak dengan program ben ashaari yang dipromot oleh sis sal.....tetibe gatal nak join lak....haahahhaa

so....meh kita mulakan dengan menempekkan banner di bawah!!!



Lepas tuu..jom kita jawab soklan yang disediakan...

# Sila ceritakan latar belakang anda ..
aku berasal dari melaka!!..yeah..hidOp hang tuah!!....anak ke 5 dari 7 orang adik beradik...ada 2 abang...2 kakak dan 2 adik....so complete la hidOp aku...dah takyah nak amek kakak dan abang angkat lagi hatta adik angkat.......kalau ada jugak tuu..maka mase itu aku menggatal la jawabnyeeee.....

# Profesion anda sekarang ?
saya keje gomen bergred E17..alhamdullilah.....

# Blog favourite anda .. kenapa ?
blog peberet ea?... sejujurnye blog ini.. DIANA..sangat besh!!!!..tak pecaye...g bace sendiri...hehehe......aku neh stalker je kat blog tuu...

# Blog yang anda tak suka nak masuk .. kenapa ?
tak tau le blog sape...sebab aku tak masuk blog yang aku tak suke.....so aku tak tau blog mane yang aku tak masok.....so mane2 blog yang aku masok tuu maksudnye blog yang aku suke arr....paham?..tak paham..sudey..:p

# Impian anda terhadap blog anda ..
impian ea?..majulah blog untuk luahan hati aku....hikhik..itu jee..


TARIKH TUTUP : 15 March 2011 ( Malam Ini )
Share:

21 komen:

apisv2 said...

salam,
mengunjungi rakan2 segmen blogger ikut negeri;)

apisv2 ikut negeri johor

SiS NaD said...

SaLam ZiaRah DaRi SiS... DaTanG DaRi NeGeRi YaNG SaMeR... oRaNG MELAKA!~ (^_____^)V

nadiemsharmz said...

salam..jln2 dari segmen incik BA n folo jugak...

jom jengok cni lak ;;;;

http://nadiemsharmz.blogspot.com/2011/03/ben-ashaari-blogger-ikut-negeri.html

Arol Mubin said...

Apa khabar orang Melaka? Eh! Arol pun orang Melaka jugak. :) Haha. Suka jawapan untuk blog tak suka tue. ;D

Kei Seichi said...

melawat blog orang melaka oleh orang melaka...
salam perkenalan...
2 kakak,2 abg, 2 adik..complete package...hehe...

http://geekzster.blogspot.com/

afsal_8281 said...

caiyok caiyok cik donat kita
i follow u dah kan
kekekke

.::cintabungablogspot::. said...

Salam kenal dari segmen abg ben :)


Blogger MELAKA no.1 on list dtg terjah nie, hawau kau! hehehe :P


Jom singgah

http://ikmalira87.blogspot.com/2011/03/ben-ashaari-blogger-ikut-negeri.html

❤Myra Si Gula-Gula Hati ❤ said...

haii orang melaka..^^
orang melaka jugak nie..hehe
salam perkenalan...:)

topimagine said...

Salam Perkenalan dari Melaka... sahabat Satu Bendera, Satu Negeri dan Satu Malaysia... hehehe

http://topimagine.blogspot.com/

deatH_luVer said...

@apisv2

salam apiz..tQ..

deatH_luVer said...

@SiS NaD
waaawaaaweeee.....same le kite yeee...hehehe

deatH_luVer said...

@nadiemsharmz
hye...t den polo u blik ea... :)

deatH_luVer said...

@Arol Mubin
ye orang melakaaaa...haha..tetibe cem semangat lak jumpe blogger senegeri neh....
miahahahaha

@Kei Seichi

yup..complete semua kan..syukur alhamdullilah.. :)

deatH_luVer said...

@afsal_8281
haha..chaiyOrk2 kembali!!!
:p

deatH_luVer said...

@.::cintabungablogspot::.
hahahahahawau ko jugak..
:p

salam kenal

deatH_luVer said...

@❤Myra Si Gula-Gula Hati ❤

salam perkenalan jugak untuk myra..
:P

deatH_luVer said...

@topimagine
wOw..bersemangat betul!..
hikhik

Lya Colours said...

haiii saya pon dari bumi hang tuah =)

Dda Ly said...

salam kenal..:)

meh ke rumah..
~like mother like son~
keep in touch ye..♥♥♥

Fairus Bin Mamat said...

MENJENGOK BLOGGER MELAKA.. :) DARI BLOG BRO BEN..

pRiNCe said...

selamat berkenlan...:)
prince blogger kl...
jom jadi member nak?
:)