Followers

March 24, 2011

aku malas nak letak tajuk..tapi ini cerita pasal LELAKI

aku baca blog CIK EPAL..entry yang ini..
ala kisah si moncet cik epal yang dah ada gf baru tuu......

aku tak de kesah pon pasal si moncet ada gf baru..buat ape aku nak kesah..aku bukan exgf si moncet pon....

tapi yang aku nak cerita adalah pasal LELAKI yang sengal...LELAKI yang POYOS.....eh..macam anti lelaki lak aku neh..........

yela...ada setengah lelaki bila kita nak wat inrelationship kat fb tuu..dia bagi macam-macam alasan..takyah la ape laa...bagi aku kan lelaki cam neh...adalah lelaki yang main-main je kot dengan kita..memangla..bagi aku pun..watpe la nak show off kan status kita kat fb tuuuu.....aku pun tak suke......tapi tuu la...dari gaye si moncet dan exbf kawan aku tuu, macam orang nak permainkan jeee...perangai dorang sebijik ahhhh same..aku rase nak hanggol-hangolkan je kepala dowang...*eh..emo pulak neh.......macam-macam la alasan dorang bagi taknak orang laen tau dia dah awek......

lepas tuu pasal gambar jugak.....kesian cik epal ..kesian jugak dengan kawan aku neh.......dah la taknak buat inrelationship..lepas tuu nak aplod gambar awek pon taknakkkkkkkk.........bajet single lak tuuuu.....sabau jela....pempuan tak hadap la nak suh boifren aplod 100 gambar pon....tapi bak kata orang sekeping pon jadi la kottt......buat bukti diri tu dah ada awek......bukan buat bukti diri tuuu dah berpunye sebab diri kita neh sebenarnye kepunyaan YANG ESA........

yang paling sakit hati..bila dah ada awek baru..boleh pulak tunjuk gambar awek baru kat fb....buat status inrelationship lagiiiiiiiii....tak ke menyakitkan hati ex gf......tak fikir keee...eh..buat ape dorang nak fikir kan..hati tengah bunga-bunga...lantak la orang laen kan......eh..aku ckp bukan sebab si moncet cik epal taw..tapi sebab kes neh terjadi kat kawan aku jugak......lepas tuu dah lla kenal pon tak lameee...5 hari kenal..dah kapel..aduyaiii..peh2 dah show off...tapi betul la kata cik epal..kita harus tabik spring kat pempuan yang berjaya buat buaya-buaya ini aplod status n gambar dowang..memang tabik spring ar.....tapi lagi tabik spring kalau dia berjaya wat jantan2 neh tersungkur...aku sukeee!!!....ish...rase nak g letup-letupkan je jejantan neh......

aduhai..terEMO lak..aku skang kan...macam dah sakit hati gile lak dengan LELAKI..tapi aku sedar AWAL ASHAARI tuu lelaki...so aku belajar la untuk tak sakit hati sangat dengan lelaki....:p

tapi dalam kes aku yang dulu..exbf aku plak suke nak show off tapi aku lak tak suke........aku siap boleh delete dia dari facebook..miahahahah...ke mase tuu hati aku memang bukan untuk dia......ye la..kompom ar....aku memang dah berkurang hati dekat dia mase tuuu....ha..korang tak dapat nak baca kee..hati kita kalau betul-betul sayang kat orang tuu..mesti tak berkira sangat nak show off...tapi kalau dalam hati tuu memang takde rase sayang..memang laaaa...memang mati-mati la cari jalan taknak orang tau.....

kesimpulannye..korang update la status kat facebook tuu macam aku...miahahhaaha...tapi aku tipu je pon bab status aku kat fb tuuuu......im single okeh!.....*eh..tetibe pomot diri lak..
Share:

0 komen: