March 15, 2011

Abby Abadi Sayang Kita..Abby Abadi Sayang Kamu Jugak..

click untuk membesarkan gambar ini..

yep..dengar cite nuklear kat jepun tuu dah meletup..dari semalam aku dapat mesej neh dari hsmet aku....forward kat keluarga....aku sayang sangat kat family aku taw!!!.......

abby abadi pesan kat facebook beliau....heeee..kantoi dah aku like fanpage abby neh..suke je beliau...kadang-kadang suke je baca status kat fanpage beliau neh......gedik-gedik je abby nye status tapi kita suke!!!!...korang tak suke tuu.suke ati korang la...tapi yang aku tauuuu....aku memang minat abby dari dulu....dari zaman dia masuk elite ..dari zaman gegurl ELITE buat dia macam-macam.....suke je kat dia.....suke suke suke laaaa...:p..dan yang paling penting aku tau ABBY neh KUAT dan aku nak jadi macam dia..KUAT WALAUPUN DILANDA DUGAAN YANG MAHA HEBAT .........................





Share:

0 komen: