Followers

February 25, 2011

TIPU SIJIL CUTI SAKIT..AKIBATNYA...

aku tak tau nak letak tajuk ape..tapi pagi-pagi neh bila buka emel rasmi jabatan..ada emel dari bahagian perjawatan tentang tindakan tatatertib mengenai sijil cuti sakit...

teringat entry aku yang di bawah ini..



Bagi Sesiapa Yang Selalu M.C Tak Tentu Pasal...Baca Ini..

Maklumat ini aku dapat tahu dari anak buah aku si Izzuan Haniff

perut dia terpakse dicover sebab tak sesuai untuk tontonan umum :p

Haniff : Mak Ndak tau tak ape itu maksud M.C?
aku : ape? [mase tuh malas nak melayan sangat]
Haniff : Mati Cepat!!
*muka dia takde perasaan pon..

gulp!

*terus tobat wali band taknak m.c selalu..



ye..sape-sape kakitangan yang berani mengemukakan sijil cuti sakit yang palsu pon akan MATI CEPAT!...tapi mati cepat dalam ertikata pekerjaan la iaitu akan DIHUKUM BUANG KERJA..dasatkan hukuman tuuuu...tapi baek untuk kakitangan kerajaan yang dok asik menipu je dalam cuti sakit...ape besh dok tipu sijil cuti sakit kan....

antara lain tindakan yang akan diambil :-

- melucutkan hak emolumen pegawai pada hari tidak hadir bertugas tanpa cuti
- membuat laporan polis jika sijil cuti sakit itu adalah dari sindiket..

::cerita lain tentang TIPU..aku tak tau ape perasaan orang yang suke MENIPU..hebat sangat ke bila dapat MENIPU::
Share:

0 komen: