Followers

February 25, 2011

Gambar Siti Sarah dan Shuib Sepah Fitting Baju Kahwin..




baru la nampak encem shuib wOiiii..
kalau tak..
tak sanggop aku nengok gambot menggerbang dia tuuuu...

secOcok je..
berdiri sama rendah..
duduk same tinggi..
eh!..

baju nikah dorang di design oleh orang kampung aku iaitu Hatta Dolmat..dah lar dia tuu orang kampung aku..besday dia lak 19 Disember...aku 20 disember...lepas tuu da laaa aku minat nengok gadis semasa sunsilk ..dia pon ada berlakon kat cerita tuuu...haiks..korang tak nampak ke cam ada bau-bau nasi minyak aku dan dia.... eh..:p
*tetibe nak gurau-gurau tak sepekah di petang jumaat ini...hikhik
:p


dapat gambar dari SINI
Share:

3 komen:

♡ m.a.w.a.r_ b.e.r.d.u.r.| ♡ said...

shuib menjeling manje dah tu ? Ngeeeeeee ...:P

✿ y.a.n.i.e budak G.E.B.U ✿ said...

alahai....manje nye

(^^,)❤..

Kujie said...

suke...suke...sgt
dendiam je , kan
tak de riuh semalaya