February 14, 2011

Adik Aku Sudah Ada Belog..Dan Ape Peranan Aku Sebagai Kakak??..



tade berperanan langsong!..

aku tukang create blog je..
yang laen-laen semua dia buat..

nuffnang pon aku tak ajau dia..
dia pon tak taw kot pasal nuffnang..
kang kalau aku sebut pasal nuffnang..
jenuh lak aku nak mengajau dia..
aku bukan pandai nak mengajau orang..
cepat boring..

dan dia pun dah jadi follower aku..
senyap-senyap je dia follow aku..
sebab aku memang tak penah kasi url blog aku..
dia dapat kesan pon sebab aku lupe nak sign out dari laptop dia..
cissss...cepat nau bertindak!!..

korang takyah la nak baca blog dia..
bukan ada ape-ape pon..
miahahahha..
*dia pon cakap belog aku biasa-biase je...
haha..hati same keji adik beradik neh...


Share:

2 komen:

miss faten said...

Hoho xD

Advance ni adik akak pun dah ada belog. Hee ~

Takpelaa Kak, boleh dijadikan sebagai saingan sihat dalam dunia blogging :DD

Dan lagi, selamat maju jaya buat adik akak dalam berblogging :)

✿ y.a.n.i.e budak G.E.B.U ✿ said...

hahaha...mesti lawan blog saper paling femes....

(^^,)❤