January 14, 2011

Popular Doorgift Perkahwinan - Mug

tahun lepas di bulan yang lepas..
kiranya pada bulan Disember tahun 2010..
3 officemate aku melangsongkan perkahwinan..
phewww....macam merancang lak dorang neh..

lepas tuu ada lah something untuk kami-kami di office neh..

dan ini la yang kami dapat..



MUG!!
ini pon dari 2 Pengantin jeee..

3 Mug dari 2 Pengantin!
korang bayangkan..
eh..MUG dah murah ea..

tapi dorang bukan bagi MUG je..
adalah barang-barang lain lagi..

dan yang paling besh..
ada yang bagi Baulu Gulung...

macam-macam kan majlis kahwin sekarang..
sebab tuu ada yang mintak hantaran sampai berpuluh-puluh ribu...
haiks..

"awal..nanti kalau kita kahwin ..nak bagi ape yer sebagai doorgift?"
miahahahahahahaha..
erk..

Share:

4 komen:

apisv2 said...

bg mug jer?

deatH_luVer said...

hOh..
tade la bagi mug je pon..
bagi laen lar..
neh mesti tak baca entry abes..
haahahha

✿ y.a.n.i.e budak G.E.B.U ✿ said...

kalau kenduri ai nanti...insyaAllah nak bagi ais kerim Msia sorang 1...may?

hehheheheh

.::WaNiE::. said...

gigih bermug bagai

bazir bazir bazir

hahaha