January 12, 2011

phewiiittttttttt....blockquote den dah upgrade dah...

sila lihat ayat dibawah..

tuan empunye blog memang comey...aminnn



dah lame aku cari camne nak apdet blockquote yang standard untuk kelihatan cantik...
cantik sangat la kan kot ..
padahal tak cantik mane..

korang nak buat??..

meh ke blog ini yang penuh dengan tomatonyer..

CIK TOM

kalau harap aku nak buat tutorial..
jangan harap ar..
seratos kali korang baca pon..
memang takkan pahamnyer..

so sila la ke blog ciktom untuk mencantikkan blockquote korang..

tapiiiiiiii...
ada tak siapa-siapa yang tahu camne nak buat background cam blockquote cikepal tuuuu....

yang macam ada bunga-bunga menghiasi..

cantik woOOo...

teringin mak nyah..

hikhikhik..

::korang mungkin dah berzaman tahu..tapi aku neh mane de mase nak cari tutorial blockquote neh..baru hari ni dapat cari dah buat..so kalau nak cakap aku ketinggalan zaman pon...AKU REDHAAAAAAAAAA......hukhukhuk
Share:

3 komen:

✿ y.a.n.i.e budak G.E.B.U ✿ said...

nak tgk contoh..

budak gebu pun tak pandai bab2 nih

hehhehe

CIK TOM said...

nak blockquote background bergambar ke??kena ubah code yg lain sikit...kl berkesempatan insyaAllah cik tom cuba share :)

thanks ye 4 sharing de link...

deatH_luVer said...

cikyanie^^heheh....kan dah ada contoh..tapi kan kat Mozilla memang tak nampak pon blockquote neh...huhu..kalau kat IE je nampak..eh.apekah..huhu..kesian tol...

cik toM^^hye cik tOm!!!..hehheh...okeh..tolong la ea..saye tingin sangat nak buat cem cik epal tuu..hehehh...... :)