January 28, 2011

Mana Perginya Lelaki Bila Perempuan Saje Yang Memekak??...

aku baca kat OhBulan hal Fasha Sandha dan Nora Danish..
kadang-kadang rasa macam budak-budak pulak..
diam itu lebih baik..

aku bukan nak cakap hal dorang yang bergadoh ke ape ke..
itu lantak dorang la....
aku malas nak campur..

tapi yang aku nampak..
si perempuan-perempuan pulak yang lebih-lebih...

benda neh bukan berlaku kat fasha sandha dan nora danish je..
tapi berlaku jugak kat perempuan-perempuan biasa..
tak kira la ko tuu pegawai ker..kerani ker...budak sekolah ker..
asalkan berjantina perempuan..

asal ada cinta tiga segi jeee..
mesti yang lebeh-lebeh adalah perempuan...
lelaki?...
dok diam-diam je...

padahal dorang la punca sebenar..
dok cerita kat perempuan A benda lain..
dok cerita kat perempuan B benda lain..
tuu yang masing-masing fikir dia betul...

kenape aku bebelkan sangat hal neh kan..
sebab dah terkena kat aku..
punca utama sebenar adalah LELAKI..
dan sebagai perempuan..
takyah la nak kecoh-kecohkan sangat hal neh...
yang malu nanti diri sendiri!

kesimpulannye : mungkin nora danish bercakap berdasarkan apa yang dibagitahu oleh Jejai...jadi tak boleh nak salahkan nora danish....maka di sini nampak kah aku macam menyoKong Nora Danish itu???...

tapi bak kata orang..tak tau tuu diam-diam jeeeeee (^_____^)
Share:

5 komen:

LyNn HaMzAh said...

betul tu...kenapa jejai senyap jer ek...

|| A r a W a n i || said...

haah la bebeh..
apsal side pompuannya yg dok kecoh ey?

yg llk diaaamm sude..

pengkomen2 yg buat i gelak smpai pingsan.
kebanyakan emo..

.::WaNiE::. said...

dah putus putus jelah

gigih bising2 lagi uhuhuh

deatH_luVer said...

lynn^^dia ngah keCOt kot..:p

ara^^malu kan jadi pempuan...huhu...

wanie^^publicity wanie uit

✿ y.a.n.i.e budak G.E.B.U ✿ said...

sungguh haihh....kalau jadi mcm tu...laki dok diam ja....yer la..saham tgh laku hehehe