Followers

January 10, 2011

Macam Mana Ana Rafalli Boleh Menang Ni...

entah ape keistimewaan minah neh..
lagu pun sempoi giler..
aura dia pon tak same macam aura YUNA dulu..

adakah sebab dia bakat muda yang berkebolehan menulis lirik dan mencipta lagu?..

giler..
sumpah..
memang aku tak boleh terima dia menang..
sebab aku rase dia cume pelengkap Anugerah Juara Lagu jeee..

lagi satu.
sebab aku dah terlepas cakap dengan housemate..
"kalau ana rafalli menang..wa sanggop tendang tv wa neh..."

sekali hamek ko..

dia pandang aku..aku pandang dia..

kesimpulannye..

"TV GUA TAK SALAH SO TAK PAYAH NAK MENYAKITKAN TV GUA DAN KAKI GUA"
Share:

5 komen:

a n a s t a s y e a said...

entah .. saya pun ingat Faizal Tahir yg menang .. =(

✿ y.a.n.i.e budak G.E.B.U ✿ said...

hahhaha....

sib baik tv lu tak jadi mangsa keadaan

hehhehe

✿(^^,)✿

deatH_luVer said...

ana^^tau takpe..FT patot menang..top3 pon okeh..ini jus persembahan terbaek..mungkin juri sudah jemu dengan FT kot..

yanie^^hehe..tau takpe...wa sayang tV wa..

Faizal n Fashitah said...

Ye laa bila ketua Jurinya M.Nasir, so tak heran la lagu Anna tu bleh menang. Apapa pun, dah rezeki dia. XD

cik aletheea : said...

hahahah..
tv tu x mo tendang ka?
;p