Followers

January 11, 2011

Hey......Sudah Sebelas Hari La Tahun Dua Ribu Sebelas Neh..

tekan new post
taip sepatah dua huruf
lepas tu backspace

gile buhsan
takde idea untuk entry baru

ape azam aku 2011?.

sangat tak penah fikir azam..
ape itu azam?
tiap-tiap tahun perlu azam ke?

aku?
ikut je la peredaran masa..
kalau ada luck..
maka luck la hidop aku..

kalau hidOp aku tunggang terbalek...
maka berusaha la aku untuk aturkan kembali..

well..
senang je..

tak payah nak kusutkan kepale dengan benda-benda remeh..
hadapi dengan senyuman..

gadis sopan dalam komuter
:)

Share:

3 komen:

cik elina said...

renew azam tahun lepas aje .

hahaha

Rara Nasiha said...

sebenarnya bukan perlu sangat nak berazam-azam ni. takot tak terbuat. tapi kalau boleh buat, alhamd.

deatH_luVer said...

cik elina^^azam taun lepas pon takde..camne..hahahah

rara^^tau takpe....takyah la nak berazam sangat kan...

:)