January 24, 2011

Entry Aku Kat Bawah Neh Macam Ape-Ape Je Kan..

ntah..
hari neh mood betul-betul tak stabil..nak cerita tak boleh..tuh bahanenyer kalau opismet dah tau aku neh blogger..eceh..macam ape je sebut blogger..bajet cem artis popular jeee...hakhakhak..asek gelak je aku neh kan...bila la nak serius...sebab bila aku kaji balik..disebabkan aku selalu gelak la..aku asek kene bahan dan tidak dihormati oleh sesetengah orang....tapi aku memang takleh nak serius..susah wOO..meh ajar aku camne nak seriyus....*kalau seriyus dengan muka..memang la aku juara!!

hey..ape ntah aku bebelkan..korang semua takyah baca pon takpe..ini sekadar luahan hati aku...ponek ha jadi aku neh si empunye blog deathluver diary neh...tapi aku tau ada lagi yang ponek dari aku...

dalam beberapa bulan neh..dah beberapa kali aku terfikir nak pindah balik duduk melaka jaga emak..mak pun dah banyak kali tanye..tapi ape beshnyer dok state neh..orang tak pandang sangat pon..sanggop kan aku pk kepandangan orang dari pk nak jaga mak..sape yang taknak jaga mak oittttt...aku neh skang asek sensitif je pasal mak..hari-hari tangan neh asek dail umah kampong je tapi mak neh suke nau berjalan..tak lekat kat umah.ada la aktiviti kemasyarakatan beliau neh..

eh..korang kalau pandang muka mak korang..korang bayangkan ape?..aku?..aku neh kalau pandang muka mak..mesti terbayangkan mak aku tuu la aku di masa tua...sebab tuu la aku taknak lukakan hati mak aku..macam kalau aku lukakan hati mak aku...same maksud aku lukakan diri aku sendiri..sedeh je hati neh...rindu betOl kat mak!!

weh..hati aku pelan-pelan dah dicuri sum1..haha..pelan-pelan taw..sikit la..hati batu aku tak cair sangat lagi..mohon-mohon la cepat cair...rupenyer lagi teruk hati batu dari hati tisu neh..jangan la korang doa-doakan korang dikurniakan hati batu..nanti teruk..jadi macam aku..takde perasaan langsong...

k la bye..aku malas nak taip lebeh-lebeh..belum tentu ada orang baca....hahahaha....tapi tekak neh dah bape hari nak makan steamboat sejak ada orang kata nak belanje....tapi takpela...usaha sendiri kot g mencari steamboat...or tunggu WUV tuu kaye...kita g makan steamboat eh kamu!!...
Share:

0 komen: