Followers

January 20, 2011

Bukan Nak Mengimbas Kenangan Sangat Pon..

budak ini WMR 1204 kawen awal tahun hari tuu..
010111
cantek kan tarikh kawen dia...
sebagaimana canteknyer wife dia..

dia bagi aku kad..
tapi aku malas nak abeskan minyak kete aku untuk melihat pelamen anganku musnah..
untuk ape..

eceh..ayat macam frust kan..
miahahah..
takde makne pon.

dah
dia bukan jodoh aku..
so terima je la..

lagipon aku kan dah dijodohkan dengan awal ashaari..
tunggu je la awal pinang aku..
*korang jangan muntah..:p

dan semalam
dia kol aku..
dan sebenarnye aku dah delete no
dia dan tak hengat langsong..
dan secara tak langsong aku pon terangkat kol
dia..

dan aku tak kenal suara
dia..
suara orang dah kawen memang berubah kot..
hormon dah laen kan..
hakhakhak..

teka dia nak ape?

dia nak jumpe aku..
hakhakhak..

gilos ape??..
dah jadi laki orang pon nak jumpO-jumpO lagi...

eh..macam bangga pulak laki orang nak jumpe aku..
:p

takdela..

aku terkenang-kenang kawan-kawan aku yang ada suami neh..
agak-agak suami dorang ada buat camni tak..
curang di belakang isteri?...

takotnyerr nak kawennnnnnnnnnnnnnn...............................
Share:

2 komen:

niesh™ said...

saya pun takut nak berkahwin. takut suami main kayu tiga ~~ huhu

|| A r a W a n i || said...

sabarlah bebeh..
jgn d layan laki org..
bhya tuh!