January 25, 2011

Aku Suka Gambar-Gambar Perkahwinan Ayu Raudhah dan Zaquan Adha








macam sweet sweet je kan gambar-gambar dorang neh.
macam kene je baju tuu..
macam rase nak tempah je baju warna tuu bila nak kahwen nanti..
*macam kulit aku neh cerah sangat!...

memang cun ah ayu raudhah kali neh..
sebab selalunya artis adalah nampak biasa je..
tapi ayu raudhah neh cem ada aura jeee...

*nak feeling2 cem ayu raudhah jap!..
bye!


gambar dari : beautifulnara.com
Share:

5 komen:

Siti Nur Aminah said...

gile sweet kott gmbr org..ni yg wat ak rassa kn cpt khwn ni.ahahah

miss faten said...

nak kahwin nak kahwin NAK KAHWINNNN! :DD

NeenaAnuar said...

memang sweet couple kan diaorg nie! harap2 berkekalan selama-lamanyer... :)

Niz said...

serius sweet!
=)

~naddy~ said...

ayu raudhah ni mmg cantek kalau kat luar pon, orgnya kechik je dan baek. terserempak pngantin baru ni after diorg kawen, smpat berbalas senyum, xlokek snyum ayu ni :)