January 18, 2011

Aku Menonton KHURAFAT di Celah-Celah Jari Ku...



disebabkan keterujaan melampau, malam tadi jugak aku heret housemate aku g melepaskan keterujaan aku tuu..

hanye menonton di BREM MALL Kepong..
*motif huruf besarkan BREM MALL???

well..
kalau dah menonton filem ini di celah-celah jari sendiri..
kompom ar cerita neh memang menyeramkan..

korang wajib tengok..

aku rase macam nak pergi nengok lagi sekali..
sebab macam tak puas nengok di celah-celah jari..
tak nampak sangat hantu yang muncul tetibe..
menyesal pulak tutup - tutup muka dengan jejari ku yang runcing neh..

::aku nak aplod gambar aku di sisi poster KHURAFAT..tapi card reader pulak buat hal::
Share:

6 komen:

✿ y.a.n.i.e budak G.E.B.U ✿ said...

tgk dia nye promo kat yutiub pun seram2 sejuk

✿(^^,)✿

fadhdeela said...

best ke??nak tgk tp takutt!! hihihi

Meh singgah: Mohon Maaf Pertikai Azan

::FAIZ FARISH:: said...

bagi i tak la seram mana pun Filem ni...

SaYa iNsaN bIasE said...

yeay...mica da tengok...same lar..tengok dicelahan jari jer

~naddy~ said...

ala....takut la citer antu2 nih...
(T_T)

deatH_luVer said...

cikyanie^^ g la tengOk....beSh!!

fadh^^g jee....cume sukat tahap keberanian kamu tuu..hahah..

faiz^^kamu berani kott...tahniah!!.. :p

cha^^hehehe...tuu la..tapi rase rugi lak kan..

nad^^ hehee....kita pon takot wOO..tapi berani kan je diri..