Followers

January 17, 2011

Agak-Agak Korang, Ni Melucah Ke Ape?..Ke Otak Aku Memang Dah Yellow-Yellow..

beep..beep..

bunyi mesej masok..
oh..mesej dari seseorang yang berpangkat BAPA pada aku..

Open Mesej...

Orang Itu : Dah Makan Cokelat Ker?

Aku : Nape Nak Bagi Ker?.hahahahha
*balas sebab hormatkan dia..

Orang Itu : Memang Nak Dari Dulu...

erk..ape pakcik neh..terpinga-pinga aku...ke dia memang tak pandai nak buat ayat untuk sms...terus malas nak balas...

tetibe dia mesej lagi...

Orang Itu : Suke Cokelat Yang Panjang Ke dan Suka Yang Lebar..

erk.....korang agak-agak dia melucah ker dengan aku?..

::tanye la..suke coklat ape?..cadbury ker...ferrero roche ker?betul ke aku eja cokelat neh?...ini tidak tanye panjang ke lebar?..::
Share:

2 komen:

saya_arief said...

haha..
tiada komentar...
;p

|| A r a W a n i || said...

coklat panjang?
coklat lebar?

APAKAH?!