Followers

December 21, 2010

Terima Kasih Nuffnang Tetapi Minta Maaf


[click untuk tumbesaran yang menjelaskan mata anda]

sempene besday aku semalam..
maka
nuffnang dan tgv cinemas telah bermurah hati bagi 4 tiket percuma..
tapi disebabkan aku agak lame tidak membuka emel..
maka haruslah tiket itu diburn sajork..
walaupun tarikh pengambilan tiket itu adalah 2 hari lagi..
*takdO masO oh nak g amek tiket time kejeee....da la kat KL nunnnnnnn..mampuih aku kene bambu dengan bos semata-mata nak g kejau tiket 4 keping tuuu..


btw..terima kaseh
nuffnang dan tgv cinemas...
Share:

8 komen:

mr_mrs mikko said...

hehe..
adiah present dr nuff eh...

aku pn slalu lmbt buka emel..
lmbt taw kalo ada org info apa2 dkt emel

mamazahin said...

donat
bagi kat aku ngan en.fahmi la..
hahahahaha
aku tolong amekkan
hakahkahkahak

miss faten said...

susah kan.
kalau tetiba saya menang apa2 pun bakal kesusahan. ceceh ;) dah fikir kejauh plak an. haha :D


pepun sekali lagi HAPPY BIRTHDAY >__<

hannafauzann said...

alahai . bagi kat hana jela . haha

.::WaNiE::. said...

woo bestnya meh ler bagi kat akuu

aSh aBd Rahman said...

uik.. bg ash! hehe

Dia.Honey said...

bagi kat ai leww hehehehehe

deatH_luVer said...

haha.semuanya nak ea...
haiks..
tunggu memasing punye besday larrrr...
t nuffnang bagi ticket fwee yerp..
:p