Followers

December 28, 2010

Saya Adalah Duta Ayam Penyet Lantik Sendiri..


gambar dijumpai di
AP AYAM PENYET

keliur tak nengok gambar di atas..
aku neh pun..
rase cem nak pergi sekarang jugak kedai ayam penyet tuuu..
giler sedap weiiii..

setakat neh dah 4 buah kedai ayam penyet aku jejaki..

2 di Wangsa Walk [luar dan dalam]
1 di Selayang Mall
1 di Seri Gombak..

tapi dah berkali-kali laaaaa..

yang terbaru adalah di Seri Gombak ahad lepas walaupun aku baru je makan kat wangsa walk hari jumaat lepas..
see...kegilaan aku terhadap Ayam Penyet begitu terserlah!!..
dan penternakan lemak jugak begitu menyerlah..
huhuhuhu

dan..
lepas tapau je ayam penyet tuuu di Seri Gombak ..tetibe pulak mata neh nampak satu lagi kedai makan ayam penyet di Seri Gombak jugekkkkkkk..
waaaaaa...harus terjah!!..

Ayam Penyet neh ada dua kan..
AP dan Ria..
tak salah aku la..
neh aku tak khatam lagi..
jadi duta pon lantik sendiri..
bukan duta yang dilantik..
takyah nak kesahkan semua..
makan ajeeeeeeee yang aku perlu tahu..
(-___-)

tapi kan..
kalau aku bagi bonda makan neh..
kompom-kompom aku dibahasakan balik..

ape susah kan..
buat sambal belacan..
beli ulam-ulaman..
goreng ayam garing-garing..
fuhhhhhh..
lagi terangkat kot!!

tapi disebabkan tangan aku neh tak terbedung..
membeli adalah lebeh baik dari membuat..
hikhik..
Share:

8 komen:

Nobita Sensei said...

sedap sehingga menjilat jari~

✿ y.a.n.i.e budak G.E.B.U ✿ said...

tak pernah gigit lg ayam terpenyet

heheehe

.::WaNiE::. said...

ada jugak yg lain wehh dan tak sedap

aku rasa dua ni je sedap

deatH_luVer said...

nobita..
tau takpeee...
sedap sangat kan..
meleleh...
hikhik

Chan said...

i dh try kat wangsa walk tue
not bad gak
tapi dekat mid dye punyer sambal belacan sedap taw.

deatH_luVer said...

cikyanie^^g la gigit...sedap taw....hikhik

wanie^^yang laen tuu kat mane ea....aku nak try jugak la

Paan Jahat said...

cam sedaapp! leh tapau?

deatH_luVer said...

chan^^mid valley??..kemsalam je la..malas oh nak g sane..sesak!!

paan^^memang sedap...mabeleh!