Followers

December 29, 2010

Roti Pisang Senang Dibuat Sedap Dimakan...Yummy!!..

ini bukan iklan berbayar roti yer..
ini iklan untuk tekak aku yang memanjangnyer berselera...

3 hari lepas..
dengan rase selera yang maha besau...
dan tiada ape yang sedap dimakan selaen pisang dan roti...
maka terjadilah roti pisang yang ntah ape2...


roti hi-5 fesen yang macam roti jagong tuuu...
nampak cam sedap kan..
ke aku sorang je yang perasan sedap??..


pandangan sisi yang menyerlahkan mentega yang aku sapu kat roti..


pisang dan mentega sebelum dimasukkan ke dalam microwave.!!...
yummy!!!!..


pisang dan mentega yang cari selepas dikeluarkan dari microwave..yummy lagiii!!!.
sepatotnya lagi sedap kalau ada toaster yang kepit tuuu..tapi umah aku takde...so hentam je la microwave...tapi lagi sedap kot!!!...

korang tak nak cube?
besh taw!...


Share:

3 komen:

Rara Nasiha said...

meh la hantar sikit kat sini. :)

✿ y.a.n.i.e budak G.E.B.U ✿ said...

sangat keretif yu..

kenyang perut suka hati lallalal...

deatH_luVer said...

rara^^buat sendiri okeh..senang je...hehehe

cikyanie^^hehehe...kalau lapar perut....pendam hati ea.aa..
hahahh