December 28, 2010

Rawatan Urut Refleksologi


lunch hour tadi aku g mengurut a.k.a rawatan refleksologi.
saje je nak test kaki aku neh...
tahan tak diurut..
miahahahahah...

sekali hamek kau..
menahan-nahan sakit dan geli pulak aku...

tapi paling tak tahan sakit..
adalah di ibu jari kaki..
orang kata kalau bahagian ibu jari kaki..
ada masalah dengan mata..
jadi aku tak heran sangat..
sebab mata aku memang rabun..

so balik balik je ke opis..
gigihla aku mencari maklumat mengenai rawatan refleksologi neh...

terjumpa satu laman web tentang refleksologi..

Sehat Dengan Refleksologi

gambar ni pulak aku jumpe kat laman web di google..
lupa dah url nyer...

Share:

2 komen:

Rara Nasiha said...

orang kata yang refleksologi ikan tu lagi geli. tak pernah try lagi.

javainblue said...

info yang sangat menarik
MotoGP