Followers

December 27, 2010

Kek Hari Jadi KeDua Buatan Tangan Yang Agak Tak Bedong...

17 Disember lepas aku balik kampong..
amek cuti start dari hari jumaat membawak la ke hari isnin berikutnya...
menghabeskan cuti tahun katenyerrr..
hikhik..

so semangat nak menghampiri hari kebesaran adalah meluap-luap..
maka disebabkan meluap-luap..
maka aku mahu buat kek cokelat sendiri..
tapi tangan aku neh kalau bab masak memang hancur!!..
membazirkan bahan-bahan je..
selalu nau tak jadi..

kadang-kadang belum buat lagi..
adik beradik aku dah gelak-gelak meragui kebolehan aku neh..
tak ke sadis dibuatnyer...
terus down-down semangat aku..
huhuhu


ha..inilah kek cokelat buatan aku..
menyelerakan...
selera kan..
nampak sedap kan..
hahaha..
jangan puji lebeh-lebeh..
kek itu adalah BANTAT!!..
diulangi BANTAT!!

kesedehan aku disitu..
tetapi walaupun bantat..
kek itu tetap abes..
sebab anak-anak buah aku yang bagaikan askar itu menghabiskan dengan jayenyer...
well..budak-budak kan..
kek cokelat kan dorang suke..
so takde la sedeh sangat Pon...
dan even hari tuu adalah hari sabtu..
dan besday aku adalah ari senin..
maka dorang telah dikerah untuk menyanyikan lagu hepy besday untuk aku..
gasak korang la..
nak makan kan...kene la nyanyi dulu untuk mak ndak!...
heheheheh...

Share:

1 komen:

✿ y.a.n.i.e budak G.E.B.U ✿ said...

wahhhhhhhhhhh

nampak penuh menarik...

hehehhehehe....