December 15, 2010

Hitung Hari Versi Blog Selepas Versi Facebook...

aku tengah menghitung hari..
hitung la sangat kan..

memang aku sedang menghitung hari..
menghitung hari untuk hari pembesaran aku yang hanye akan tiba beberapa hari lagi walaupun aku sudah mengalami
pra hari pembesaran aku pada bulan lepas..

tiap-tiap ujung tahun memang begini..
rase nervous nak sambut hari pembesaran..
hahaha.
poyos gile statement..

tapi bila ku apdet status di facebook dengan ayat " HITUNG HARI "
maka ramai la yang buat andaian ke arah ituu..
huhuhu..
belum sampai seru lagi okeh..
calon adO tapi bizi sangat..
*almaklumla kan..calon ku itu artis popular...miahahaha..perasan!...

rasa kelakar pon ada dengan komen kawan2 tersayang di facebook..
hikhik..
jangan risau...
aku neh kan kaki kecoh..
kalau ada berita gembira..
aku takkan lupekan semua..
tapi skang..
memang nan ado..
bau-bau pun takde..
canno??..

tiba-tiba..
along kesayangan aku dok komen lak status ituuuu...huhuhu

adeshaiiii...
along..along..ina takkan ketepikan along yerp..
sebab along la yang akan jadi wali ina satu hari nanti.
so no nid untuk risau-risau..
(-____)
kalau along nak cepat..along carikan lerr...
hakhak..
sempat lagi tuuuu...

btw..
aku sambut hari pembesaran di kampong..
ofcoz la amek cuti...
nak bersama bonda tercinta..
rindu
my bonda..and my angah also..
kenape saye selalu rindu dua orang ini..
kenape bukan along, kenape bukan kak lang..kenape bukan kakchik..kenape bukan adikku dua orang itu.. amy atau piza..
sebab...
dua orang insan ini sangat
roCk!!..
tak percaye..
sudah!..

*eh..rindu myIsha jugek...

**hari neh hari pembesaran cikyaniee gebuu..happy besday laling!! :)
Share:

2 komen:

✿ y.a.n.i.e budak G.E.B.U ✿ said...

lima hari lagi ehhh??

hahhahahah

deatH_luVer said...

heheh..
yep lima hari..
lepas lima hari cikyaniee dilahirkan kat dunya..
den pulak menguek kat dunya..
hikhikhik